Warunki gwarancji

W przypadku reklamowania produktu posiadającego gwarancję naszej firmy, przed reklamowaniem towaru prosimy o wcześniejszy kontakt z naszymi specjalistami w dni robocze pod numerem 22 429 67 28 w godzinach od 9 do 17. Częstym powodem nieprawidłowego działania sprzętu jest błąd w konfiguracji oprogramowania lub komputera, niekiedy niezamierzona instalacja błędnego sterownika lub nieprawidłowa jego obsługa. Gdy nieodzowna okaże się jednak wysyłka produktu do serwisu, zgłoszenia można dokonać na trzy sposoby:

  • telefonicznie, pod numerem 22 429 67 28;
  • mailowo, pod adresem biuro@mccom.pl

Po otrzymaniu numeru zgłoszenia reklamacyjnego produkt należy odesłać dowolnym spedytorem lub za pośrednictwem poczty polskiej, na koszt nadawcy, w opakowaniu gwarantującym jego bezpieczny transport (karton, styropiany, folie antystatyczne). Zwrot naprawionego produktu dokonywany jest na nasz koszt. Na opakowaniu prosimy o umieszczenie numeru reklamacji RMA uzyskany podczas procesu rejestracji zgłoszenia. Adres serwisu to: Yamo Sp. z o.o. – serwis Ataniej.pl ul. Okulickiego 26 05-500 Piaseczno Przesyłki prosimy oznaczać napisem „OSTROŻNIE KRUCHE” Gwarancją nie są objęte:

  • Uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne lub celowe uszkodzenia produktu i wywołane nimi wady,
  • Uszkodzenia i wady wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania lub konserwacji.
  • Uszkodzenia i wady powstałe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, napraw, przeróbek lub zmian dokonanych przez Kupującego lub Użytkownika.
  • Gwarant nie odpowiada za wady montażu oraz ewentualne szkody poniesione w związku z demontażem, jak i za koszty transportu wynikłe z powodu dostarczenia towaru do gwaranta oraz koszty transportu wynikłe z dostarczenia towaru do uprawnionego (koszty dostarczenia gwarantowi towaru i odbioru obciążają uprawnionego).
  • Czynności przewidziane w instrukcji obsługi dotyczące instalacji, do których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. zainstalowanie produktu, konserwacja, instalacja oprogramowania itp.
  • Naprawa gwarancyjna nie obejmuje odzyskiwania danych z dysków twardych.
  • Gwarancja nie obejmuje baterii i akumulatorów stanowiących wyposażenie towaru oraz innych materiałów eksploatacyjnych.

Po otrzymaniu reklamowanego towaru nasz serwis przystąpi do procedury weryfikacji oraz realizacji zgłoszenia. Weryfikacja będzie polegała na sprawdzeniu zasadności reklamacji oraz wykluczeniu działania czynników zewnętrznych, które mogły spowodować uszkodzenie. Do takich czynników należą między innymi: zalania, przepięcia, inne uszkodzenia mechaniczne związane z uderzeniem lub przecięciem. Wszystkie reklamacje realizujemy w możliwie najkrótszym terminie, który średnio wynosi 14 dni roboczych. W sytuacjach wymagających wydłużenia procesu reklamacji zostaną Państwo poinformowani przed upływem 14 dni roboczych od momentu dostarczenia do nas reklamowanego towaru. Poprzez realizację reklamacji rozumie się, naprawę na miejscu lub odesłanie reklamowanego towaru do autoryzowanego serwisu producenta. Serwis sprawdzając możliwości technicznie podejmie decyzję czy naprawa reklamowanego towaru jest możliwa do wykonania. W przypadku braku możliwości naprawy zostanie zaproponowany sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach lub nastąpi zwrot zapłaconej ceny.

Proszę czekać, trwa ładowanie strony...

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Czytaj więcej: Polityka prywatności

exb2c.mccom.pl

UWAGA! Serwer Testowy

Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego oraz nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych.